tirsdag den 19. februar 2013

T, U, V og W

T - T står for tillid. Tillid er så vigtigt i mit liv, at kunne have tillid til andre, til en selv, til omverdenen.

U - Ungdom. Min ungdom var vel som mange andres lidt vild, mange byture, fester, skolegang, uddannelse, interesser, og en ting som jeg den dag i dag fortryder, et lidt dårlig forhold til mine forældre. Heldigvis har jeg et super forhold til dem i dag, og kan se, at grunden til vores forhold da, jo nok er, at jeg ligner dem lidt for meget :)

V - Vilas, V kan ikke være andet end min skønne søn. Det tog mange år i behandlingsverdenen, at få vores søn, hårde, svære år, men når jeg ser på min søn i dag, så er de mere eller mindre gemt væk. Det er et mirakel, at få lov til at blive mor :)

W - Wv, vores dejlige bil er en up! Og den kan klart anbefales :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar