torsdag den 14. februar 2013

N, O og P

Så kom jeg til de næste tre bogstaver i alfabetet.

N - N er nattesøvn :) Selvom vi har en søn på lidt over to år, så får vi vires nattesøvn, det er så dejligt. Allerede da han var fem uger, begyndte han at sove igennem, selvfølgelig er der perioder, hvor nattesøvnen bliver afbrudt, men det er meget sjældent ;)

O - Orden er klart noget jeg virkelig gerne vil have, elsker når f.eks. mit krearum er totalt i orden, men når det så endelig er super fint, så får jeg rodet det hele til igen, så der kan laves en ny orden derinde.

P- P er perfektionisten i mig, jeg vil have ALT jeg laver er i tip top orden, det er bare ikke altid nemt, og derfor ender en ting i min ufo bunke, hvis jeg skal pille op eller ligende. (Er så heldigvis blevet bedre til, at sætte dage af til disse ufoer :) ).


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar