onsdag den 6. februar 2013

Blog udfordring

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIefc1QDOeW94Cugc1dOmOKc1vOAPGjyUCBiKg227Dj68lbip84GNhbQP4SctpkmWPYM4wpB-ptcLpmHSji1oozl8fDKttq7_hdkCww3jTdeIHWQ1ozolmRwLCxIFAcoqvX02KkzqBTLQ/s1600/blogudfordring-februar2013.jpg

Fandt denne søde udfordring på SaJuMes blog, og tænkte det da klart måtte være noget for mig :)

Så i dag, må jeg hellere tage de første 7 bogstaver i alfabetet, så jeg kan følge med.

Jeg har besluttet, at det skal være ord, der har en betydning for mig :)

A: Alder - Alderen er en meget spøjs ting, snart bliver jeg 31 år, men det er for mig kun et tal, som tilfældigvis står på min dåbsattest.
Jeg føler mig stadig, som min mor og fars lille pige, som mor for min søn, hustru for min mand, og med en masse i bagagen.
Dog føler jeg mig også stadig ung :)

B: Bade - At bade elsker jeg, det er en fantastisk følelse, at kunne blive lettere, at føle kroppen blive afslappet, og nyde en hyggelig stund.

C: Carsten - Carsten manden min. <3 Behøver vist ingen uddybelse.

D: Dyner - Åh dyner, det er sådan en kvalitetstid man kan få sammen under en dyne. Hver aften, skal Vilas, far og mor sidde og se Traktor Tom under Vilas' dyne. Det er ren råhygger.

E: Elever - Eleverne fylder en stor del af mit arbejdsliv, det er for mig en vigtig opgave, at skabe trygge rammer, og et godt læringsmiljø for dem. At yde mit bedste, for at de skal lære en masse, og blive kloge ;)

F: Folkeskolen - Har det egentlig meget malplaceret ved at arbejde i folkeskolen pt. Alle de nye tiltag, alles mening om ens job. Det er meget udskældt at være lærer. Jeg er det fordi jeg elsker, at arbejde med de unge, ville elske mindre møder, og mere tid med eleverne. Men må også indrømme, at mere mødetid for de unge, er med til at dræne dem og ødelægge deres lyst til skolen.


G: Glæde - Glæde, grin og humør er vigtige elementære ting i min hverdag. Et smil, Vilas klukken af grin, hundens logren med halen når vi kommer hjem.
Ja det er jo alle de små ting, der er med til at skabe livsglæden.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar