mandag den 5. marts 2012

Knokler på livet løs

Nu er der ikke længe til, at jeg bliver 30!! Jeg har vildt meget at se til i den anledning, lige nu knokler jeg med bordkortene, hold nu op, hvor skal der klippe mange firkanter ;) Men er sikker på de nok skal blive rigtig fine.




Jeg glæder mig til at blive 30. Har ikke de der tanker, som en spurgte mig om... Jamen føler du dig så ikke gammel?? Næ jeg føler mig faktisk ret ung stadig
Jamen har du ikke fået nogle grå hår endnu? Jo jeg er mørkhåret, så der er da nogle, men ikke flere end farve kan skjule dem ;)
Jamen har du så ikke fået deller og hængepatter? Jo også det, men jeg acceptere dem, da det jo ofte er en del af det at blive mor! Jamen.. Jamen... Jamen...

Nej jeg har det faktisk rigtig fint med at runde de 30, glæder mig faktisk, det er jo kun et tal, og hvis der ikke fandtes dåbsattester.. Ja så ville man jo nok kun være den alder man selv føler sig. ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej Anitta.
    De skal nok blive rigtig fine :) ! Hvor mange bliver i til festen? Jeg synes godt nok det er en ordentlig bunke bordkort.

    Og 30 år... det er da ingen alder ;).

    SvarSlet