torsdag den 21. juli 2016

Sikke tiden er fløjet afsted.

Tiden er fløjet afsted. Mange gange har jeg villet ind og skrive og vise billeder, men på min mobil har siden ikke virket... OG så fik jeg det bare ikke gjort.
Men nu har jeg besluttet, at hvis det ikke vil fungere der, så må jeg til tastaturet og skrive i stedet for.

Livet som mor til tre, efterhånden STORE børn, ja den ene starter i skole 9. august, og tvillingerne i børnehave d. 1. august, den er dejlig.
Tiden bruges på leg, hygge, arbejde, mere hygge, syning, folier, og bøger.

Mine unger trives, T skal til næste kontrol med hjertet her i næste uge, man er vel altid nervøs for hvordan det ser ud, men han er heldigvis en sej dreng.
S er bare en pige med stort P, hun elsker ALT der har med prinsesser at gøre.
V er bare fodboldgal ;) Spiller hele tiden, og man kan virkelig se, hvordan han udvikler sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar