torsdag den 13. februar 2014

Lidt nyt fra kreafronten

LIDT kreativ har jeg været siden Silke og Theo kom til verden.

Kvalitetstid med ældste barnet, en stjerneranke, Vilas hjalp med at tegne efter min hjemmelavede skabelon, og så klippede jeg ud. Vilas har god sans for farver, så han gav mig dem og satte jeg dem på ❤️




Lidt bukser til de to små er det også blevet til, kan dælme godt mærke jeg er meget svækket endnu, alt tager en krig for mig, og det er langtids projekter, når man kun kan lave lidt på en rigtig god dag.
Men to par til hver af dem.













- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Fedt at du er tilbage Anitta. Den stjerneranke er bare SÅ fin. Den måtte gerne flytte ind her hos os. Eller en magen til. Vilas har vist arvet dine kreative evner.

    SvarSlet