fredag den 6. april 2012

Blogaward

Blogaward

Jeg har fået en award af SuperPrinsessen
TUSIND TAK det var sødt af dig at tænke på mig


Awarden fungerer på den måde:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

1. Hvorfor begyndte du at blogge? 

Jeg startede med at blogge, da nogle skønne kvinder præsenterede mig for denne skønne måde, at præsentere lidt af ens dagligdag, det kreative gen og alt der rører sig hos vores lille familie. Jeg læste rigtig mange blogs inden jeg selv begav mig ud i det, og nu er jeg blevet rigtig vild med at blogge.


2. Hvilke blogs følger du?
Langt størstedelen er kreative blogs, men alt der fanger mine øjne og er smukt lavet er jeg vild med. Det er også mennesker jeg finder inspirerende jeg følger.

3. Favorit farve?
Har mange farver jeg er totalt vilde med, grønne, røde, lilla og turkis er nok pt. på hitlisten.

4. Favorit film? 
Krimier, elsker spændingen i dem, og ellers er en god komedie aldrig at tage fejl af.

5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge? 
Island, Grønland, USA (flere forskellige stater)

Jeg er meget stolt af, at have fået denne award, og jeg vil opfordre alle til at undersøge følgende blogs - kunne sagtens have fundet flere nye, spændende blogs jeg gerne ville give denne award.

Jeg sender awarden videre til:

1 kommentar: