tirsdag den 21. februar 2012

Når det forhåbentligt gør mest ondt på mor

Har en lille vildbasse, som der aldrig er ro på. Han løber, leger, griner, falder, slår sig, alt det som man siger rigtige drenge gør...
MEN derfor gør det stadig så afsindigt ondt på MIG når han falder, slår sig, får en klo af katten, når han nu har hevet den for, jeg ved ikke hvad gang i halen... Det gør ondt, og håber virkelig ikke han husker det så længe som jeg. Noget tyder på det er hurtig glemt hos Vilas, da han altid er hurtigt oppe og videre. Men mor her... Ja jeg kan såmænd mærke det længe... Det må vel være en af de ting, der går ind under moderkærlighed, at man hellere ville have, at smerten var hos en selv, end ens søn.
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Herhjemme har vi også en vildbasse! Her er det dog faderen der er den lidt pylrede og jeg tror det er meget godt han ikke er med Noah i skovbørnehaven for så havde han da fået seriøst dårlige nerver

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet